Dakkapel Direct nieuwe hoofdsponsor Devils

Nijmegen Devils heeft een nieuwe hoofdsponsor. Dakkapel Direct neemt de plaats in van schildersbedrijf Ahoud dat na vele jaren afzwaait. Tegelijk met de presentatie van de nieuwe hoofdsponsor presenteerde Nijmegen Devils ook een nieuw logo en een nieuw alternative logo.

Dakkapel Direct is de nieuwe hoofdsponsor van Nijmegen, zo werd vrijdagmiddag tijdens een bijeenkomst in Het Triavium bekendgemaakt. ‘Ik ken de jongens achter dit bedrijf al jaren. Ze hebben met fantastisch teamwork een prachtige onderneming opgebouwd. Teamwork past ook heel goed bij het Nijmeegse ijshockey’, zegt bestuurslid en speler Levi Houkes die namens club de naam van de nieuwe hoofdsponsor bekendmaakte.

De drie ondernemers achter Dakkapel Direct waren aanwezig bij de bekendmaking en toonden zich blij met hun nieuwe rol als hoofdsponsor. ‘We zijn er trots op om onze naam te verbinden aan Nijmegen Devils en hopen op net zo’n succesvol seizoen als afgelopen jaar.’ De nieuwe hoofdsponsor van Devils heeft een overeenkomst voor één jaar ondertekend met een optie voor een tweede jaar.

Het nieuwe logo van Devils symboliseert de nieuwe start van de club enkele jaren geleden. Dat resulteerde de afgelopen twee jaar in een finaleplaats en vorig jaar een ongeslagen jaar waarin Nijmegen zich kroonde tot kampioen in de Eredivisie. Het logo is een duivel met een helm. Het ronde alternatieve logo krijgt een plek op de mouwen van de shirts van Nijmegen. ‘Dit straalt denk ik veel meer ijshockey uit dan het vorige logo’, zegt Houkes in een toelichting.